A Guardian Angel ;)
Iphone 5
Ipad Mini
Result = 4 Flat
Sony Xperia Miro
White Gold Ring
Vincci High Heels
Curled hair
Huge Teddy Bear
Lappy
Medical-Lab-Tech To Be
Siberian Cat

Sunday 29 April 2012

Once again

 









Aitz.. Tadii kena marah lagi balikk.. Kena marah gara2 ? FB.. Ohh damn ! Penatt sudah saya nye asyik2 kena marah.. Sampai 1 tahap saya deac and now saya kira mw deac balik tp since FB ada lhh system yang bantu saya berbincang perihal matrix maka saya x jadii deac.. Biar FB sekalipun, sosial network org bilang.. Tapi di sana tetap org owez share info penting.. Tp, ya lhh, mereka XTAW akan hal demikian.. Awesome.. And tadii knn, f setakat kena tegur dengan cara baikk tiapa lhh.. Nye segala macam kawin2, tuduh2 saya chatting sedja asal on9 FB pa kes ? Pa cer ? Yang kes orang kawin, jumpa d FB 2 hal mereka lhh.. Hal dorang 2 biar lhh dorg sendiri bhh.. Jangan d kasih sama dengan saya.. Aish.. Sucks nye perasaan okayy !?! Sampaii tuduh2 lagii.. Fikir saya nye desperate maw boiplen sangatt sampaii semua lelaki di layann !?! Teda !! and kamu x taw knn saya xda  buatt g2 ?! Xtaw so buat cara xtaw.. Jan tuduh2 sembarangan.. Sakit aty saya ohh !! Semakin dekat hari saya maw get out of the house pegi study, SEMAKIN GALAKK MEREKA MENYAKIT KNN HATI SAYA ! Awesome, bukan ? Cam x sabar2 sudah nye maw sangatt saya keluar dari nye rumah.. F suk 2 pndaftaran matrix, suk juga lhh saya keluar bhh.. Jngan kamu risau.. X lagii bekurang makanan kamu d rumah nye.. Xda lagii orang p tengah2 malam makan.. Sakit aty nye kena tuduh itu ini.. Even dulu masa saya berchat sma my own couzy pun dicurigai.. Ohh great ! Napa bhh x pandaii pecaya nye ?! Awesome sangatt ohh bila our own mother inda pecaya sama anak dya sendiri.. Apa saya nye ? Anak angkat ? Or unwanted child ? Sudah selalu kena buatt gnye sampaii penat maw mampus sudah saya nye.. Fikir saya suka kena buat gitu ? X kena pecaya then kena tuduh2 benda yang saya xda buatt.. Abg pn 2x5.. Ngam lhh.. Owez tuduh2 org.. Bhh.. Continue on accusing me doing something I didn't do.. Jangan sedja benda 'tuduhan' 2 secara x sengaja jadi fitnah sudah lhh.. 2 saya x tanggung sal mereka yang sendiri maw begitu knn.. Okayy bhh.. Sabar sedja lhh kw k shahr.. X lama lagii kw keluar dari rumah, kasih happy lhh dorg.. Biar dorg kasih sakit hati kw until kw nangis airmata darah pn biarin aja.. Selagi mereka happy.. Okayy ? Kbye :I

No comments:

Post a Comment

Hye.. Like if y'all sukaa..
Join if y'all sudii..
Comment if y'all rajinn..
:)