A Guardian Angel ;)
Iphone 5
Ipad Mini
Result = 4 Flat
Sony Xperia Miro
White Gold Ring
Vincci High Heels
Curled hair
Huge Teddy Bear
Lappy
Medical-Lab-Tech To Be
Siberian Cat

Sunday 29 April 2012

Kolej Matrikulasi







 Hey hey hey.. Lama x blogging.. Nye kali post pasal Matriks.. I was suppose to post this story on 25th April but I was busy so I don't have free time to blog 'bout it.. :)
Saya check result kemasukan matriks nye on 1:30 a.m., 25th April.. Tgh2 subuh kay cek result dengan hati yg nervous teramat sangatt.. Seluruh badan begegar.. Eseh.. Metafora.. Haha ! Tpi nervous mmg nervous cz saya takutt sangatt x dapatt masuk.. Dengan penuh berhati2 saya taip IC saya d web semakan tawaran matriks n syukur alhamdulillah saya ditawarkan masuk sana !! Then yang baguss nya saya dapat d Labuan so ada dekat sikit dengan home saya.. **Dekat tah karang.. Mw nek boat jg p cnye.. ==** N lagi 1, labuan is my kampung so x berapa takut if ada apa2 emergency d KML.. Dan tambah best, banyakk kawan2 saya dapat tawaran and terima tuk masuk matriks.. Yes !! Ada juga kawan saya, inda juga malu if kejakunan melanda di sana.. Ahaha ! Well, now saya kena memeningkan kepala otakk saya tuk all the preparation that I must do before going to matriks.. Date pndftrn ? 21 May..Yes, lama lagii tapii parents saya nye sibuk selalu so better prepare awal untuk kebaikan semua pihakk.. Nanti x kelam kabut :)





No comments:

Post a Comment

Hye.. Like if y'all sukaa..
Join if y'all sudii..
Comment if y'all rajinn..
:)