A Guardian Angel ;)
Iphone 5
Ipad Mini
Result = 4 Flat
Sony Xperia Miro
White Gold Ring
Vincci High Heels
Curled hair
Huge Teddy Bear
Lappy
Medical-Lab-Tech To Be
Siberian Cat

Sunday 29 April 2012

Lady with license is here ! :D






 Posting lagi :) Nye kali saya mw brag pasal saya sudah dapat licence P.. Mw dapat nye lesen bukan senang k.. Hampir bangas juga lhh saya tika menunggu giliran.. Makin lama mnunggu makin nervous jadinya and angka giliran saya is 34 out of 50++.. awesome knn ? Sangatt lhh awesome.. Sudah lhh panass, cuaca panass then ramaii lagii orang 2 menunggu so faham2 lhh keadaan bila sudah carbon dioxide terkumpul di satu tempat even tempat 2 terbuka sekali pun.. Fakta akan panass 2 tetap x dapat dinafikan.. Then awal2 sudah kami nampak banyak orang fail, terus down nye perasaan n smngat.. Huhu ! N disebab knn tahap nervous saya yang maha tinggi 2 maka saya secara sngaja or x, maki2 c Pika.. Sorry lhh Pika.. Aku nervous boahh.. :'( N bila tiba giliran saya, nasib saya baikk cz saya dapat kereta jenis baru punya so ada a bit senang ler.. Huhu.. Then sdh turun bukit, pegi parking.. Msa parking 2 lagii spoil.. Saya fikir kan mw pegi parking sebelah bhh **ada dua tmpat parking** rupanya x.. Kena tunggu giliran so di sana lhh saya kena marah2 oleh 2 tutor bertugas sambil mereverse kereta kancil 2.. haha ! Tiba giliran saya, saya masuk lhh 2 tmpat then adjust 2 kereta tp belum mula.. Pasal saya tunggu 2 JPJ bertugas tgk tmpat saya n catit masa saya n thanks kepada calon sblum saya 2, saya lambat mula.. Nth pa lagii yg dya p discuss sama 2 JPJ lady.. N thanks to him juga, saya dipandang dan direnung oleh para tutor bertugas cam dorg maw makan saya.. Awesome ! Pastu tiba giliran saya, gagah nye parking.. N sdh siapp parking bulih2 lupa mw masuk 3P.. P tnya 2 tutor lagii.. Kuyakk ehh ! Ahaha ! That's why org slalu nasihatt, kawal 2 nervous.. :D So masuk, adjust, reverse, mula and berduyun2 doa saya mudah2an saya lulus.. And syukur alhamdulillah, saya LULUS !! Syukur ! So x payah lagii mw restart.. Masa saya, sempat lagii saya tgk.. 
Bukit : 00:23:78 @ 23 saat
Parking : 2minit++
3P : 00:58 @58saat
Bangga juga lhh.. Hee ^^V Then tunggu japp, tiba masanya test d lebuhraya lagii and JPJ yg test saya is the same JPJ yg test c Pika.. Fuhh ! Kena test nye JPJ.. Kena tahan sedja lhh.. Bukan sal kena marah2 tapi kena tanya2.. PEramah mmg peramah n it's nice like that tapii di sana juga kw berfikir akan jawapan kpd soalan dya, di sana juga kw kena focus on the road.. Mmg kena ringan mulut juga lhh sama tu JPJ guy.. Tp syukur lhh dya baikk.. Dya ada gtw saya lagi a bit tips, if saya lupa signal dy sngaja lhh 2 bagi hint : "Kita mw pegi mana nye Rina ? Arah mana ?" Then terus saya teringat mw pasang signal maw pegi laluan B **arah ke kuala penyu**.. Then tyme U-turn.. Dya p cakap lagii : "Rina, slow rina selow.. Matii kita nye karang kalau temasuk parit.. Sluw sluw !!" padahal slow maw mampus jua saya rasa saya bawa 2 kereta tyme U-Turn.. haha ! Tyme maw masuk balik p litar, ada bnyak lori bhh.. Tp peliknya, 2 JPJ guy yang risau, saya lekk sedja.. haha ! overall, mark saya d lebuh raya 19/20.. Same mark as QTI and the mistake that I've done is also the same as QTI --> salah masuk gear.. Hahaha ! ^^V And syukur alhamdulillah, saya lulus semua and akhirnya dapat lesen P :D

No comments:

Post a Comment

Hye.. Like if y'all sukaa..
Join if y'all sudii..
Comment if y'all rajinn..
:)