A Guardian Angel ;)
Iphone 5
Ipad Mini
Result = 4 Flat
Sony Xperia Miro
White Gold Ring
Vincci High Heels
Curled hair
Huge Teddy Bear
Lappy
Medical-Lab-Tech To Be
Siberian Cat

Sunday 22 April 2012

Adegan d KK




1B



Kemarin my parents n I p round2 KK lhh.. Mula2 tu kami p  CP, mummy saya mw p Tamma dan mw p kedai urut kaki.. So mereka p urut kaki for 1 hour n saya pula membawa diri, p kembara solo.. Pada masa 2, there's just 1 n only hope yg I ada, I hope c Pika ada d sana tyme 2.. Inda juga saya kebuduhan inda tw arah bejalan2 round CP n x tw lg apa mw beli.. Last2 saya membawa diri p Fun square.. D sana saya men game lumba kereta.. Mula2 saya beli token rm5.. Lepas tu makin melarat2 sampai beli token rm10.. Lalu duit yang saya waste adalah rm15, men game lumba kereta sedja.. Dan sepanjang saya men game 2 knn, ad 1 kali, ad 1 lelaki nye nth tahap gaban kalii kegatalan dya nye.. P tegur2 saya, buatt2 kenal kunuk.. ''Amoii, pandai men game kereta rupanya..'' Terus kawan2 dya ketawa.. Shyt ! Saya tw lhh saya tyme 2 tengah pakaii dress ! Pastu saya pakai wedge lagi ! In case ada yg x tw, wedge 2 cm high heel :) Tapi tyme men game saya buka lhh 2 wedge.. Menyindir sedja kerja mereka.. Sampai perihal bibir sexy pun mereka ckp okayy..  Dorg cakap segala lipstick nye.. Boahh ! Kin gelii 2 gaya ! Mw sedja saya cakap " Hello ? I pakaii lipbalm okayy..'' Hahaha ! Macam2 lagii mereka cakap sampaii saya p buat adegan jelinging mereka.. Pas saya jeling terus diamm.. Buduh ! N gara2 mereka para lelaki brengsek 2, saya kalah 2 game pasal kereta saya pandu dalam game 2 iksidin ! BS ! Tid gun ! Wuwuwuwu ! Hampir sejam saya men game.. dari jam 11 til 12.. tyme jam 12 kelam kelabut saya belari2 p lif pasal takutt parents call.. haha ! sekali sudah turun lift, turun eskalator, sys saya call, suruh saya p Palm Square, p tengok kedai Cheetah sal mummy saya mw beli tracksuit.. Inda khh pasal2 saya naik balik 2 eskalator **tyme 2 saya d level B, teda lift sana** and naik lagi lift.. Naik turun lift is my life saya bilang.. Sudah lhh nye kaki meronta2 minta rehat pasal sakit jenjalan pakai wedge nye.. Huhu ! Tapi demi nampak chantikk dan trepp hebat, saya terus knn sedja gaya jalan modelling saya nye.. Ahahaha ! Sudah siapp mummy saya berurut, turun lagi eskalator.. Maw p makan.. Anyunyu.. Sdh siap makan, naikk lagi eskalator, naikk lagi lift.. Naik muakk jg lhh.. Haha ! Then p beli barang.. Sudah siapp everything.. P 1B lagii.. You all tw juga knn 1B ? 1 Borneo Hypermall,in case kamu lupa :) Lucu juga lhh bila diingat balik.. Haha ! parents saya mw p 1B hanya demi mengunjungi tu mesin urut 2.. Ada knn mesin kerusi urut dari Ogawa kalau x silapp, mw bayar RM1, Rm5 or RM10.. Hee.. So parents saya p berurut lhh.. Ngam2 tempat dorg berurut 2 bersebelahan dengan kedai main game.. Lalu saya nye dengan begitu lajaknya pegi tu kedaii game padahal tyme d CP men game sudah 2 selama 1 jam.. N tyme 2 kaki saya juga meronta.ronta minta diurut tapi saya dengan bossy dan arrogant-nya p men game.. Dan benggeng nya, saya x pernah men game bhh d 1B nye.. so saya terbeli token padahal mesin game d sana pakaii kad.. so rugi rm1.. ngok ! haha ! Thanks kepada pekerja sana yg tlh bg informasi yg berguna, saya p lhh sewa 2 kad.. RM14.. dalam 2 ad 10 point.. Sesedja share.. haha ! dan unbelievable knn, mereka tunggu saya d mesin game yg saya mw main 2, mesin game basketball.. demi tunjuk sama saya camna mw main @ kasih masuk card 2.. ohh, i felt like threaten like a royalty.. haha ! terus saya main.. sampai 3, 4 point saya main okayy.. balik2 saya men 2 game.. terus sampai point ke-4, datang lhh pacik se-family nye men game basket jg.. Before mereka mainn, pacik 2 sama anak lelaki dya tengok saya atas bawah okayy dan tengok saya dengan cara memandang rendah.. Fuh ! Punya panass saya tyme 2.. Mentang2 saya punya style tyme 2 bebeh2 yang teramat sangatt, pakaii dress, pakai anting2 panjang, pakai wedge, mereka pandang rendah sama saya ? Puii ! Jangan pandang ku sebelah mata, bilang c Anita Sarawakk.. Lalu bermula lhh aksi2 trepp mereka.. Anak lelaki dya 2, p bawa lg bola 2 jalan, bawa basketball player style lhh.. Buang jauh2 kunuk, trepp 3 point.. Sekali inda masuk.. Mw ketawa jg lhh saya tp saya tyme 2 pokus gila2 so inda kesah sama mereka.. Pastu ad 1 masa 2, saya nonstop masuk sedja 2 bola.. meningu trus mereka 1 family okayy.. Nah ! Apa kw rasa ?! Terus saya duluan lhh stop main daripada mereka.. Game saya duluan abis.. N score saya, 163 if x silapp.. N I admit, mereka terbeliakk tingu 2 score.. wakakakaka ! ad hati mw lawan sama saya, siapp buat muka terip lagii.. Nah, ambik kw ! trus saya jalan dengan muka slumber sedja, muka x tw pa2 nye.. ala2 modelling gitu.. ahahaha ! trus saya p lagi another basketball game n it's harder than the first one.. N kamu tw, 2 pacik se-famili samggup ikut saya k, mw battle juga sama saya, cm tia puas aty nye.. Lalu saya buat muka x tw sedja lhh, kasih masuk card n play.. n sekali lagi anak dya buatt gaya2 basketball player, n saya buatt muka meluatt.. wahahaha ! n dorg pny game duluan abis sal x sampaii score 50 tuk p stage 2.. saya ngam2 50.. terus mereka dgn inda relahati pegi main game lainn.. Alasan : ''jum lhh men game len.. penatt..'' Aiseh !  tadi kemain trepp2 sama saya, sekarang larii pula ? wakakakakaka ! pastu saya men lagii balik game basketball yg first yg senang sikit 2.. tjumpa lagi gegirls.. 3 org dorg n ngam2 tu mesin 4 so sorg satu lhh kami.. girl sebelah saya 2 chubby2.. sepanjang dya main.. fuhh ! bukan main bangga dya dengan setiap score dya.. asal dapat high score lhh maybe bagi dya, dya tepuk tangan maha kuatt okayy ! sekali last2, score dya 146.. dan saya punya score, 171.. Tyme 2, f kamu tingu muka dya, kamu pun mw ketawa okayy.. Muka malu, muka humiliated, n terus2 lari sama kawan dya nye n sepanjang dy beredar p tmpt kawan dya, blik2 dy tgk scoreboard saya.. ambuiii.. ingat saya nye chikaii ? jangan pandang ku sebelah mata okayy ? tapii kawan dya 2, saya tabikk ! score dya 277.. Fuhh ! N saya makin tabikk, dya inda trepp.. Caya lhh kw girl ! Haha ! Then sudah abis men game, we all balik.. 2 sedja :)





No comments:

Post a Comment

Hye.. Like if y'all sukaa..
Join if y'all sudii..
Comment if y'all rajinn..
:)