A Guardian Angel ;)
Iphone 5
Ipad Mini
Result = 4 Flat
Sony Xperia Miro
White Gold Ring
Vincci High Heels
Curled hair
Huge Teddy Bear
Lappy
Medical-Lab-Tech To Be
Siberian Cat

Monday 9 April 2012

Hang-out *3





 **The trio beauties.. Yihaa !**



 Okayy.. Nye kalye cerita sal hang-out dengan my Charboxy Family --> Aenn, Dianie N Alya <--

Kami hang-out nye for few reason..
1. We miss each other soo much
2. Lama sudah inda berkilik bersama
3. Lama sudah inda lakak2 ketawa cam dunia nye kami punya
4. Lama sudah inda berdrama bersama
5. Lama sudah inda hang-out bersama, bercerita akan perihal masing2
6. Lama inda bergosip bersama
7. C aenn maw further study sdh p KL.. September if xda pa2 she maw p Moscow.. 

So, those are the reason why we all jumpa, pada.. errr.. pada 4th April.. Lalu kami berjanji maw jumpa d LT a.k.a. Little Town.. Malas sudah maw pegi KFC coz dulu masa sch, asal ad kelas tmbhan mesti p sana.. Hee.. So pada jam 2 we all meet up lhh.. Macam2 drama kami buat sana k.. Ohh yeah, lupa cerita.. Actly saya sampai sana 10 minit lagi awal daro dorang bhh so saya tolong lhh mereka booking tempat duduk yang berada jauh d dalam.. terpelosok orang bilang.. haha !! syok2 saya minum saya punya Cappucino knn, ada makcik2 d sebelah saya ngumpat nye.. Saya unsure lhh sepa dya umpat tapi word yang mereka cakap 2 knn membuat knn saya terasa bhh.. N yang paluyh nya knn, maw mngumpat 2 cari lhh bhh tempat yang sesuai tuk mengumpat.. Duduk lhh bhh jauh sikit dari saya so saya x dengar.. Nye x, SEBELAH MEJA SAYA OKAYY.. Paluyh.. Mw ngumpat pn x pandaii.. Maw lagii saya ajar.. Hahaha ! Okayy.. Enough of that.. 1st c dindin sampai maka saya cerita lhh 2 hal.. ngam2 c dindin dtg 2 macik2 mc ada,, so she nmpk lhh muka mereka.. terus c Dini cakap : aik ? maw menyakap orang cam sendiri chantik..
hahaha ! lucu saya rasa ! then 2nd c aenn lapor diri d LT.. maka bermula lhh drama kami.. berketawahan sedja k.. lalu x lama kemudian c Alya lg dtg.. So we all minum2 and makan French fries.. To be honest, tyme dtg 2 saya lapar sgt2 coz saya langsung xda makan tyme d rumah.. skali tgk dorg smua sdh show up, inda jadi maw makan sebab kenyang sudah.. bukan kenyang sbb makan, kenyang sbb ketawa ! aha ! lama sudah inda rasa cm 2.. x taw lagi bila we all can be like that.. kira2 jam 4 or 4 lbh c alya mulih sdh.. sayang nye cz she x sempat maw bergambar dengan we all.. Huhu ! Nvm lhh, yg penting jumpa jg sma c aenn.. ohh yeahh, pastu knn, we sempat lagii mengutuk c Mr. Mozoff okayy.. Dya kena cakap SS bercinta.. Y'all tw juga knn SS 2 apa so x pyh lhh saya pnjg2 cerita.. D fb dya bnyak cer dya cakap sal gf dya 2.. Yg cuter than me 2.. Skali tgk fb gf dya, relationship status kena tapuk okayy.. Kalau pun takut family dya nampak, JANGAN BUAT RELATIONSHIP STATUS LANGSUNG.. Senang bukan ? Kalau takutt sangatt lhh kunuk.. Bf dya buat relationship status yang terang2 ada nama 2 girl, sma juga family membber or even kawan2 family member dya boleh nampak knn ? Aduhaii.. X fikir langsung.. So, akhir cerita sal him 2, kami ''kesian'' sama dya pasal dya SS.. Wakaka ! Pastu knn, semasa we meet up 2 knn, sempat lagii bercerita pasal Nada Cinta.. Kira banyak juga lhh yang kami kutuk ! So kepada nada cinta fans, sorry lhh k.. Hehehe.. Kami cerita lagi lhh sal nama2 ayam2 n anjing2 yang ada d kampung c aenn.. lucu ohh ! Haha ! Pastu knn, kira2 jam 5 gitu kami semua balik.. Tyme2 maw balik 2 sempat lagi we snappy2 k.. Yang penting ad bukti kenangan.. Hehehe.. Hope pas nye boleh hang-out cam 2 lagii.. huhu ! Now, masa tuk tengok pixie :)


** Cute nye.. Nampak cam budak2 :D**


** Muka macho kami**


**Saya spoil.. Ya saya taw.. Skali skala jadi spoiler :D**


**Gaya memegang payung yang menggoda c Aenn bilang :)**

**Gaya sling kaki yang agak inda ready**


**Duit bantuan rakyat.. Tgk camera msti ketawa k.. Hahaha ! XD**







 That's all.. Thank you for reading :))

No comments:

Post a Comment

Hye.. Like if y'all sukaa..
Join if y'all sudii..
Comment if y'all rajinn..
:)