A Guardian Angel ;)
Iphone 5
Ipad Mini
Result = 4 Flat
Sony Xperia Miro
White Gold Ring
Vincci High Heels
Curled hair
Huge Teddy Bear
Lappy
Medical-Lab-Tech To Be
Siberian Cat

Thursday 19 April 2012

 




 Hey there.. Saya ada announcement maw d buatt.. Just untuk pengetahuan anda.. Well.. Ehemm.. Now, saya officially deactivated Fb account saya.. X taw kenapa, ttiba saya mendapatt ilham untuk deactivated account FB saya 2.. Reason ? Saya stress dan masalah melanda dan meng-attack saya nonstop.. Seriously, saya stress yang teramat sangatt.. Perasaan bercampur aduk.. Ketawa pun japp sedja memberi kesan kepada saya.. Lepas ketawa, 5minit pas 2 muram balikk.. Serius, saya x pernah gnye.. Damn ini perasan.. Sucks okayy ! Rasa kecewa, sakit hati, ditikam belakang, sedih, marah, ingin menangis dan semua yang sewaktu dengannya lhh, bercampur adukk.. Macam ABC campur Jus Tembikai campur Tea Cina yang pahit xda rasa 2.. Segala.gala bercampur aduk.. Paling banyak, kekecewaan.. Yes, saya kecewa.. Sekarang, perasaan akan kecewa pada diri saya sendiri kembalii lagii setelah berminggu2 saya cuba untuk menghilang knn perasaan 2.. Baru sedja semalam saya mw pulih dari 2 perasaan, tapii just because of 1 word said by 1 people..Perasaan 2 kembali lagii.. Sangatt sakitt.. Crying tyme is back to me.. :'l Mesti orang tanya, sampaii bila lhh kw mw stopp nangis nye shahr ? well, saya pun x taw n to be honest, saya juga penatt nye keadaan.. habis 1 masalah, sembuh dari sakit akibat masalah 2.. Datang lagii yang baru.. Baru sedja mw mula selesai dan sembuh 2 sakitt, datang lagii yang baruu.. Okayy.. Sejujurnya, saya juga penatt dengan keadaan cengeng saya nye.. Tapii apa lagii yang saya mampu laku knn ? Saya x mempunyai hak dan kelayakan untuk marah.. Dan saya sangatt penatt dengan pergaduhan.. Penat yang teramatt sangatt.. Cukup lhh saya gaduh balik2 sama Mr. Weregoat.. Saya sudah x sanggup untuk bergaduh lagii walau betapa lukanya saya dibuatt oleh 2 orang.. Perkara yang akan saya laku knn ialah mengalah and stay quiet.. yes, quiet.. Since semalam, saya meletak knn jarak sama that person yang membuatt knn kekecewaan saya melanda.. Saya sudah x maw diluka knn atau meluka knn.. Biarlhh saya diam2 sedja, menahan rasa sakitt d hati nye.. Share ? No.. I haven't, didn't and with Allah's will, I won't tell this matter to anyone.. Saya akan cuba.. Macam quote yang saya cipta sendiri : I'll cry, I'll scream, I'll mad, I'll stress out but I'll try to fix my own scars.. :') Dan saya deactivated FB nye, pasal saya sudah x sanggup di ganggu dan x sanggup bergaduh lagii gara2 FB.. X laratt sudah dengan semua 2.. So saya mengambil ilham yang saya dapatt 2, dan betul2 deactivated FB account saya, untuk merehat knn minda dan jiwa serta hati saya nye daripada d seksa dengan lebih lanjut.. X sanggup sudah saya nangis2 nye.. Cukup lhh.. So, kepada anda yang baca ini post dan anda ada nombor saya, maka kalau ada apa2, just take your phone, click the keypad and send me a text or gimme a call if you need anything or there's anything important for me to hear.. Okayy ? Thanks :)

I saw this on Google Images.. N I'll try to take this advice to make the misery in me to vanish :)


The end

No comments:

Post a Comment

Hye.. Like if y'all sukaa..
Join if y'all sudii..
Comment if y'all rajinn..
:)