A Guardian Angel ;)
Iphone 5
Ipad Mini
Result = 4 Flat
Sony Xperia Miro
White Gold Ring
Vincci High Heels
Curled hair
Huge Teddy Bear
Lappy
Medical-Lab-Tech To Be
Siberian Cat

Wednesday 11 April 2012

Perihal tutttt.. ;)

 







 Hey hey hey.. Saya posting n blogging lagi **pa beza ?** ary nye saya maw huhaa.huhaa. sal facebook.. anything awesome happen ? no lhh.. Well, actly ada.. Sangatt2 awesome bagii saya.. attention : BAGI SAYA.. Sengaja kasih caps lock supaya kamu senang baca.. aha ! :P

Apa pasal facebook yg saya maw talk nye ? Well.. Tadii saya borrow bestie a.k.a. Ayang saya iaitu Shikien ! Tadii saya pakai FB c Shikien stalk2 Fb Mr. Mozoff pnya girlfie.. Kenapa saya maw pakaii her fb ? Pasal Mr. Mozoff pnya girlfie 2 inda berani add saya.. UNTIL NOW ! X taw napa.. Padahal family member saya dya p add arr.. Okayy, kepelikan melanda =.='' Lalu saya pun dengan megah dan mudahnya buka Shikien pny fb then terus nye jari menaip nama dya dengan lajunya terus dengan lajunya juga menekan setiap gambar yang ada d acc dya.. Okayy.. Maybe saya nye keterlaluan tapii pa saya peduli.. :P Saya maw tengok that person pny pix pasal c Mr. Mozoff nye selalu sanjung dya bhh.. So saya maw tengok lhh, how awesome is that person till he always talk 'bout that person.. **Saya x maw mention orang 2 punya nama.. Kasih private.. harap faham :)**



Sekali saya tengok, okayy.. Mula2 berabis nye saya puji.. yes, girl 2 sangatt chantik.. Chantik dari saya.. Cuter than I am.. Yes, sangatt2 okayy ! Kalah saya.. Terus saya puji2 nye dya berabis.. I also say this word : No wonder lhh Mr. Mozoff want her to be his girlfie and throw me away like I'm a nobody.. Lalu saya continue sedja lhh kerja menengok pixies dya.. Sekali ad gambar dya sama kawan2 dya yang dya besa2 sedja.. No make up, no editation.. Ordinary.. Wow ! Masa tu, hanya saya dan Tuhan sedja tahu betapa besar nya mata saya terbeliak, betapa besar mulut saya ternganga dan yang paling penting, betapa TERKEJUT nya saya pada masa itu.. Sampai badan terkaku seketika dan mouse langsung x bergerak.. Begitu juga dengan jari-jemari saya.. Kaku cam budak2 main bubut2 tu, game ice n fire 2.. Ingatt.. **If x ingat, buat2 ingat.. Haha !** Why saya kaku, pasal gambar2 dya semua MACAM ANTARA DUA DARJAT ! Means, prof pix dya maha chomel n maha chantik.. Tapi yg indada edit 2, besa sedja.. Faham 2 keadaan ? X faham apa boleh buatt.. =.=''
Actually, that person chantik n cute memang.. Tapi x lhh sechantik n sechomel sperti prof pix dya.. Sal semua pixes dya d edit n semua pix dya 2, dya pakai make-up.. So blh dikata knn dya pemakai make-up yang tegar lhh.. Asal maw snappy2, mesti ada make-up.. So, I ask myself.. Where is the originality ? Saya x kesah lhh f dya maw pakai make up n edit pix dya.. Tapi x knn sampaii semua pix dya maw buat cam 2 ? yes, memang sangatt chantik.. N everyone want to be a beauty.. Tapii sometimes, maw juga nampak originality on us knn ? **Pa bhh saya cakap nye ? Merepekk.. Okayy, ignore**
Pastu knn, yang saya nampak lhh, n nye hanya hypothesis sedja.. Saya tengok cm that person tu asyik ignore c Mr. Mozoff n like the person x pernah buatt status pasal C Mozoff nye pdahal Mr. Mozoff selalu buat status JUST FOR THAT PERSON.. N saya nampak lhh knn,and this is my 2nd hypothesis, the person cam menyampah nye dengan Mr. Mozoff.. Like the persone x suka dengan gaya Mr. Mozoff and anggap Mr. Mozoff nye cam besa2 sedja.. Bukan cam lover.. Weird, huh ? So dari situ saya boleh make a conclusion.. 1st, actly bagi that person knn, relationship between them nye besa2 sedja.. 2nd, dalam relationship mereka 2, Mr. Mozoff yang lebih2.. People assume it as --> SS <-- I assume it as --> Obsess <-- Kak sal assume it as --> Terhegeh.hegeh <-- Enough word to describe him w/o memaki ^^V Plus, perasan khh ayat saya cam buatt report kimia, bio or physic ? Ohh, I rindu 2 PEKA :D


Well, that's it lhh.. Teda lagii yang saya maw share.. pa2 pun, saya happy and puas aty :)




End of story ~

No comments:

Post a Comment

Hye.. Like if y'all sukaa..
Join if y'all sudii..
Comment if y'all rajinn..
:)