A Guardian Angel ;)
Iphone 5
Ipad Mini
Result = 4 Flat
Sony Xperia Miro
White Gold Ring
Vincci High Heels
Curled hair
Huge Teddy Bear
Lappy
Medical-Lab-Tech To Be
Siberian Cat

Wednesday 2 May 2012

Matriks












 
 Hey y'all.. Sjak keblkgn nye, my friends n I slalu bincang sal matriks and all the preparation that we have to make. And HELL it's too many to do ! And too many rules to follow. 2 xblh nye x blh. Serious kin binggung. Saya plan maw stay matriks and saya plan mw ambik bio. Hell yes, it's a shocking news. Why ttiba maw ambik bio ? Sal fizik susah. X takut adegan bedah-membedah ker ? Don't even talk 'bout it ! Means, takut ler tu. Haha ! Serius saya sangatt2 x suka tgk organ dalaman nye. Darah ? X kesah pun. Biar darah 2 melimpa ruah depan mata, saya just slumber sedja tgk. Tapi jgn sesekali kc tgk saya organ dlman. 2 trus saya rsa loya. Yucks ! N saya x suka bhh tgk org kena bedah nye. Why ? cz saya mesti rsa ngilu n saya rasa cm saya yang kena bedah. Weird ? Agree.. Haha ! Pelik fear saya nye but apa2 pun, I have to take the risk and overcome every one of the fear factor. Cause life is 'bout taking risk. If we don't have the strength to face the risk, then we will never be a successful person n we'll never realize what we're capable of doing at. Adakah saya akan sambung pengajian saya dalam bidang doktor ? Bab 2 saya lum sure. Sekiranya rezeki saya memang menuju ke arah kedoktoran maka saya akan join forces **forces ?!** dengan kawan2 saya, Aen N Tty in becoming a doctor. N to be honest, jadi doctor haiwan adalah cita2 saya masa saya masih kecik tp bila saya sdh sedar akan kelemahan saya, maka saya tukar cita2 saya dari doktor ke cikgu.. haha ! N how 'bout maktab ? saya x dpt 2 tmpt. Xda rezki saya. Kecewa ? Sangat ! Plan B ? Stay matrix lhh. Saya plan mw tunggu panggilan UPU tp parents saya cakap no need lhh cz diploma maw study 2thn baru blh sambung ijazah tp kalau stay matrix, study 1thn sak then kuar trus sambung ijazah. Hrmm.. Btul juga 2. Kelemahan dya d matriks nye, y'all mesti struggle lhh cz rata2 U d M'sia nye sangat demanding akan grade. Even UMS pun, 2 student mst dapat 4flat sekiranya mw sambung kedoktoran. D-I-E jawabnya ! Takut saya nye. Sudah lhh ambik bio, kimia., math n science computer. Bio, kimia ? Gabungan mantap ! Baru dgr nama sdh gerun. Lum lagi ada physic. Tukuii. Naya jok f gnye ! So nampaknya saya kena study lhh nye, ulangkaji balik apa yg sya sudah bljr =.='' N mudah2an lhh, dengan izin Allah S.W.T. saya akan dapat keputusan mantap sana. Maybe saya x ngetop d sch tp maybe saya akan ngetop result saya d matriks. Mana kita tw kn ? :) Pa2 pun, doakan kebaikan untuk saya :)

No comments:

Post a Comment

Hye.. Like if y'all sukaa..
Join if y'all sudii..
Comment if y'all rajinn..
:)