A Guardian Angel ;)
Iphone 5
Ipad Mini
Result = 4 Flat
Sony Xperia Miro
White Gold Ring
Vincci High Heels
Curled hair
Huge Teddy Bear
Lappy
Medical-Lab-Tech To Be
Siberian Cat

Thursday 3 May 2012

Preparation








 Hey guys. Posting lagi. Well, sejak saya x dapat tawaran maktab nye, my mummy x pernah sudah marah2 saya malah dya lagi suruh saya on9. Bulih2 dya p tanya saya tadi, which makes me shock much : '' Adik x download wayang lagi ? '' Woah ! Terus tekejut nye saya. Kalau dulu, selagi inda keluar result maktab, selagi 2 dya pantang tingu muka saya duduk depan lappie lebih dari 2jam sebab dya maw saya khatam 2 buku INSAK. Sekali now, siap menyuruh lagi. Mengulun kh 2 ? X taw lh pula kalau mummy saya sebenarnya maw mengulun. Hohoho ! Okay. Enough. Bukan saya maw huuhaa.huuhaa sal 2. Saya maw cakap sal len kes bhh nye. Hee. LAri trail sudah. ==
Okay, seperti yang dirancangkan oleh mummy saya, suk kami maw p KK tuk beli segala keperluan saya. Terus mummy saya suruh saya kasih list barang2 yang maw dibeli supaya inda lupa. So saya nye, macam2 lhh saya kasih list. Tudung, baju, seluar, kasut and so on. Sampay full bhh half of the paper saya bikin. Dipenuhi oleh list barang2 yang saya perlukan. Kalau bulih, tong gas n segala dapur pun dibeli. Haha ! Sangatt banyak sampai maw fikir pun x terdaya lagi. N bagi kami yang beragama Islam nye, kira wajib tuk beli tudung cz d sana, masa minggu orentasi dan kelas agama wajib pakai tudung. So, dengan itu saya terpaksa memeningkan lagi kepala saya tuk beli tudung. N plus, saya nye jenis orang yg cerewet, msti kaler mw sedondon. Aish ! Awesome tul. Maka paksa lh saya heret parents saya nye kesana kemari suk tuk beli barang. Barang mw dibeli bukan sikit genk. BANYAK ! Blum p oversea, sudah banyak. Ehh ! Labuan 2 oversea lhh 2. Haha ! Kalau sdh pegi negeri oranr, du.uii. X taw lh camna. Makanan memang kalau blh bekarung2 d bawa. Biarpun sudah berplastik2, berkotak2 barang dibeli, tapi belum juga cukup. Pening juga den nak berfikir. Haha ! Awesome lhh student2 yang pegi further study nye. Camna mereka berjaya tuk x membuatkan kepala mereka pening yeah ? Duuuii. So suk saya paksa sediakan mental dan fizikal serta kekuatan otot kaki n tangan nye tuk jalan kehulu kehilir dan angkat barang2. Dan dompet baba n mummy saya pun kena juga ready2 dibuka tutup nye sal banyak tul duit keluar. Hoho ! N nye lagi 1 hal buat saya takut yang amat. sudah banyak duit baba, mummy saya korban tuk saya, apa jadi kalau saya x lulus d matriks nanti ? What will happen kalau saya kena kick out dari sana ? Palis2 jauh2. Mudah2an lh saya x lalai dan x lupa akan tanggungjawab saya dan tujuan sebenar saya p KML 2 nanti. Amin. Readers, doakan saya :)



I have to buy
Awesome ! =.='

No comments:

Post a Comment

Hye.. Like if y'all sukaa..
Join if y'all sudii..
Comment if y'all rajinn..
:)