A Guardian Angel ;)
Iphone 5
Ipad Mini
Result = 4 Flat
Sony Xperia Miro
White Gold Ring
Vincci High Heels
Curled hair
Huge Teddy Bear
Lappy
Medical-Lab-Tech To Be
Siberian Cat

Tuesday 14 February 2012

Photography Session Un.Edited :)













Tadaaa !! Nye lhh yang saya maksud knn sesi fotografii 2.. Maksud saya dii cnye ialahh sesi fotografii terhadapp diri saya sendiri.. **sambill memakai baju angrybird** Saya nye bukann jenis orang yang suka ambik pix nature macam orang lainn yang suka take pix dan sanggup ikut course ambik gambar.. Trutamanya orang.orang yang memiliki DSLR 2.. Eyh.. Bukann saya maw kutukk kamuu okayy.. Don't you salahh fahamm ! Saya actly jeless sebab 2 saya cakap matciam 2.. Hee.. N actly knn, saya pada mulanya x berniatt maw snappy sanppy bhh nye.. Actly saya tengah berfikir bhh tadii 2.. Saya berfikir, apa style rambut depan yang saya patut ikut tyme saya maw p gunting rambut saya nnti.. Kak sal suruh saya gunting rambut style lurus di dapan 2.. Saya bilang 2 style lama saya.. Jadii saya was.was maw ikut 2 style balikk.. Actly, saya maw gunting ikut 2 style juga tapii saya takutt muka saya akan nampak lain bila saya potong ikut 2 style.. Nanti muka saya pelix or nampak lil bit childish pula.. Maka saya berdiri di depan cermin melaku knn stupid thing iaitu tengok rambut saya, belek sana, belek cnye, belek itu belek ini.. Ikat sana situ sini.. Ngam.ngam lagii saya pegang hp, lalu tetiba jari.jemari saya p tekan 2 hp, p Menu, tekan icon camera dan akhirnya bermula lhh sesi snappy snappy.. Haha ! Akhirnya, saya x taw style pa patut saya follow.. Lalu saya make a decision, tunggu mummy saya bawa saya p kay.kay baru saya gunting.. Dan mesti kamu akan cakap : Jauh jua kaw maw p gunting rambut ?! 
Yes ! saya sudah jangkaa 2.. Bukann apa.. Saya takutt bhh sudah maw gunting rambut di Bford nye.. Fobia bin trauma saya ohh ! Mengapa saya jadii gitu ? Hanya besties saya sedja fahamm dan taw kenapa.. Hehehe.. Btw, sys saya juga yang suruh saya cut hair d kay.kay pasal dya bilang hair.cutter **saya x ingat panggilan tuk mereka nye** di kay.kay bolehh dipercayai.. Dorang ada sense of fashion yang high.. Tapii ! **amboii ! high sense of fashion but ada tapii lagii.. saya mengutuk dalam aty** Ehem.. **sys saya sambung ayat dya** Tapii 2 pun if adik jumpa saloon yang ngam.. Lalu saya cakap : ceyh ! If g2 bekk inda payah pujii lebih.lebih !
Namun saya follow juga cakap kakak saya.. Naluri saya pun suruh saya cut hair di sana.. Sana lebih murah harga cut hair dya, btw :) So, maw x maw paksa saya wait mummy saya bawa saya p kay.kay lhh nye baru saya cut my hairr.. Btw, **banyak jua btw nye !** mummy saya mimank xlama lagii maw p kk pasal dya maw p makan kek S.R. sanaa.. Mummy saya x yakin nye sama abang saya.. She x yakin yang abang saya pandaii beli knn kek S.R.. Punya saya ketawa mati.matian.. Teruss abang saya speechless nye.. Wakakakkaa ! Even mummy pun don't trust you abang ! XD So dear hair, wait okayy ? :)

Warning : Selepas nye, y'all akan lihat lebihh banyak versi muka saya dalam post nye so if kamu.kamu bosann, please get out of this post pasal dalam post latest saya nye.. Saya akan lebih banyak memujii diri saya sendiri so nasihatt saya.. Jangan gelii.. Saya taw kamu yang baca mungkin akan cakap : astaga ! minta pujii bhh dya !
Biarr lhh bhh saya minta puji.. Kalau saya x minta, kamu x knn pandaii puji saya 2.. Knn ? Haha ! Well, here we goes !


--> Muka Trepp Sexy saya <--




--> Muka Chomell saya.. Awww ! **Saya chomell bhh !! Jan kamu kutukk.kutukk sana !!! Tampar nye !!**


The other two below.. Saya malass maw becakap sudahh **macam saya becakap bhh.. padahal menaipp** Whateve lhh.. Kamu tengok sedja lhh okayy ? :)











That's all :)


No comments:

Post a Comment

Hye.. Like if y'all sukaa..
Join if y'all sudii..
Comment if y'all rajinn..
:)