A Guardian Angel ;)
Iphone 5
Ipad Mini
Result = 4 Flat
Sony Xperia Miro
White Gold Ring
Vincci High Heels
Curled hair
Huge Teddy Bear
Lappy
Medical-Lab-Tech To Be
Siberian Cat

Tuesday 14 February 2012

It's end well --> BLOG EDITATION<--



Hye you all.. Alhamdullilah segalanya berakhir dengan baikk.. Sudah saya edit itu ini situ sini dalam blog saya nye.. Ada lhh sedikit perubahan saya buat dlam blog saya nye.. X lhh hbatt tapii saya bangga buatt semua 2.. ^^V

Kamu taw ? Mesti lhh x.. **Soalan bonus bodoh from me** Saya sampai x makan seharian bhh gara.gara buat dan edit blog saya nye.. Kamu inda kesiann saya.. KESIAN CAPATT ! esehh.. buat gaya.gaya kak long 2 bhh.. muka x bikinn takutt ada aty maw buat gaya kak long.. actly, x lhh seharian x makan.. just skip dinner.. sedja jx buat ayat dramatic japp.. biar perut maha rapping kalah.kalah c Flo Rida.. Saya tatap cont. edit saya punya blog nye.. Demi maw kasih nampak blog saya maha cute nye **cute lhh sangatt** dan now saya menjadii mangsa mummy saya kena potpetpotpet **kamu fahamm.fahamm sedja lhh** gara.gara x makan dan seharian dating dengan lappy dya .. alahaii mummy.. jan lhh jeles.. **sorry.. terpaluyh japp**
So, now editation sudah end well enough dan blog saya sudah nampak cuter than before.. sekarang masa tuk saya MAKAN dan diam knn perut saya yang maha rapping nye then saya sambung lagii buat mummy saya punya kerja.. 
Pesanan kepada mummy saya.. **matciam mummy saya bulih baca bhh**
Dear mummy **esehh ! buat gaya.gaya surat dalam movie Dear John** :
If mata anak perempuan ketiga mummy merangkap anak bungsu mummy nye sudah kelihatan seperti mata Edward Cullen/Stefan Salvatore/Elijah Mikaelson **nama.nama vampire di pakaii** Sila jauh knn diri mummy dari saya kerana saya juga berkemungkinan menjadii seperti mereka buat sementara waktu.. Sementara mummy wait saya jadi normall balikk **macam saya nye normal.. @.@'**, sila kurung saya di Dungeon yang dipenuhi dengan naga agar saya dapatt pulih dengan segera.. Lagii capatt dari masa 2 maggii masakk.. Tolong lhh dengar knn nasihat anakmu nye.. -Rynn

Ohh myy ! Sudah terlalu jauhh tahapp merepekk saya nye.. Sejakk bila lagii aarr saya ada dungeon fulled with naga ? Antah lhh genk.. Saya pun x taw.. If kamu ada masa kamu check lhh aarr.. Haha ! Bhh, 2 sedja lhh.. Bye !







XOXO --> Shahryna . Rynn Charboxy ♥ U damn much ! Mwahhx ! ;D

♥ . ♥

2 comments:

Hye.. Like if y'all sukaa..
Join if y'all sudii..
Comment if y'all rajinn..
:)