A Guardian Angel ;)
Iphone 5
Ipad Mini
Result = 4 Flat
Sony Xperia Miro
White Gold Ring
Vincci High Heels
Curled hair
Huge Teddy Bear
Lappy
Medical-Lab-Tech To Be
Siberian Cat

Thursday 9 February 2012

Assalamualaikum. . . . . . .

Ohhmyygaddd !!! Sangat lhh sleepy saya sekarang nye !!! Mata kicik sudak ! Dan itam macam it panda.. No ! Worst than panda !! Kalau kamu tengok pun mesti kamu takut maw tegur sama saya nye.. Ohh greatt ! Sudah lhh penat men gitar dengan gaya dan style serta bunyi yang maha sumbang.. yess.. semua 2 membuat knn saya penat.. **penatt lhh sangatt, padahal tidur more than 12 hours.. haha!** Saya maw tidur tapi kerja mummy saya nye lum siap.. FYI peeps, saya sudah officially jadi my mum's PS **private secretary** yang disuruh buat assingment dya yang maha susah dan membingung knn nye.. ohh myy.. sabar shahr sabar.. be patient girl.. nasibb baikk lhh saya hanya disuruh search the web **yang juga maha susah** kalau mummy saya suruh saya p lebry lagii p cari infoo.. mak aii.. x sanggup saya.. huhuhu ! disuruh lagii menaip dengan keadaan jari.jemari kiri saya nye a bit kebas dan pedih gara.gara practice guitar tadii.. yess.. saya sudah start practice tapi maha sumbang so saya belum berani perform depan anda.anda semua.. huargh.huargh.huargh.. penatt knn, sampai balik.balik saya salah taipp.. akuarium jadii akurarirum.. sampai jadii samapi.. aduhaii.. xtaw jarii.jemarii nye telampau excited mw menaip or too sleepy..huhuhu ! bhh.. okayy lhh.. 2 sedja luahan hati saya.. nanti.nanti lagii posting... bye 4 now..














XOXO --> Shahryna . Rynn Charboxy ♥ U damn much ! Mwahhx ! ;D

♥ u ♥

No comments:

Post a Comment

Hye.. Like if y'all sukaa..
Join if y'all sudii..
Comment if y'all rajinn..
:)