A Guardian Angel ;)
Iphone 5
Ipad Mini
Result = 4 Flat
Sony Xperia Miro
White Gold Ring
Vincci High Heels
Curled hair
Huge Teddy Bear
Lappy
Medical-Lab-Tech To Be
Siberian Cat

Thursday 9 February 2012

Mimpi -->PALUYH<-- saya ^^V

Assalamualaikum. . . . . . .

Hey you guys.. *buat gaya posting cam di FB nun* ary nye saya maw share pasal mimpi saya baru. baru nye.. well.. saya mimpi psal buaya.. bukann buaya silver tapii buaya biasa a.k.a. binatang.. tapi basar glax nye buaya.. ada lhh besar dya mcam classmate saya c Mijuan **that's what we call him** baru 2, sisik.sisik @ kulit buaya 2 tajam.tajam.. and what's worst in that dream is, My besties *dindin, alya and aenn + 2 other boys which I can't recognise* and I are fighting with those crocs **cam bunyi selipar pula.. haha !** N dalam mimpi saya 2, kami bawa pedang n segala senjata yang ada dalam star wars 2.. sandii knn ? lucu dan paluyh yang teramat sangat.. then, dalam mimpi 2, one of the boys yang ikut out 'fighting against evil' journey is cared soo much 'bout me.. terlalu lhh sangat sampai jalan di mana.mana pun mesti dya tnya saya "are you okayy?" or "need anything" dan mesti dya pegang tangan saya tyme bejalan.. saya pula dalam mimpi 2 dunno dun care sedja **well, that's my attitude, dunno dun care** and dalam mimpi 2, para buaya yang kami fight 2 bukann berada di atas air tapi berada di darat, dan mereka berada dekat dengan tempat kamii tinggal.. kunuk nya si buaya 2 maw bunuh para human di dunia nye **x taw lhh kenapa** dan kami berenam nye life-savers lhh kunuk.. dalam mimpi saya 2, macam.macam kami alami.. n boleh.boleh lagii tyme kami maw save nyawa orang.. our ex datang jumpa kami dan menagih ampun dan maaf serta minta kami **girls** balik sama dorang.. x khh paluyh 2 ? ermm.. pa lagii aarr.. lupa.lupa bhh sudah sama cerita 2 mimpi.. ermm.. oh yeah ! dalam mimpi saya 2 lagii, para buaya 2 maw bunuh mankind pasal dorang berdendam sama kami 6 orang.. kunuk dalam mimpi 2 kami nye keturunan putera.puteri tapi kami x taw yg kami nye keturunan diraja **wow !! awesome !!** si buaya berdendam pasal kunuk dulu.dulu nenek moyang kami kasih jadi para buaya nye slaves dorang.. coz buaya dulu2 nye pandai bercakap dan berjalan cam orang so nenek moyang kami jadi knn mereka slaves lhh.. seksa dorang, kill them sukasuki dorang.. maka dengan itu para buaya berdendam dan dendam 2 kekal sampai ke 7 keturunan **saja maw buat dya jadii dramatik** dan akhirnya kami semua terpaksa juga berlawan demi menegak knn keadilan dan menjaga nyawa para human yang ada.. then sampai lhh ke hari kami berlawan.. lawan punya lawan akhirnya kami menang.. tapii kamii happy terlalu awal.. kami terlepas pandang, rupanya ada 1 ekor lagii buaya yang idup dan dya hampir bunuh saya darii belakang.. si lelaki yang selalu care sal saya 2 nampak so dya rescue saya, dya sama 2 buaya berguling.guling, berpedang.pedang, blablablabla dan akhirnya he wins.. saya dengan rasa happy dan terhutang budi, terus lhh bercinta sama dya **terus.terus lagii 2 ! aduhaii ! ketara betul cerita dulu.dulu.. asal kena rescue sedja mesti berchinta** dan cerita saya nye macam banyak ikut wayang punya jalan cerita.. knn ? 2 sedja lhh cerita dya.. agak short but humorous to me.. hahaha ! that's all ;)







XOXO --> Shahryna . Rynn Charboxy ♥ U damn much ! Mwahhx ! ;D

♥ O ♥

No comments:

Post a Comment

Hye.. Like if y'all sukaa..
Join if y'all sudii..
Comment if y'all rajinn..
:)