A Guardian Angel ;)
Iphone 5
Ipad Mini
Result = 4 Flat
Sony Xperia Miro
White Gold Ring
Vincci High Heels
Curled hair
Huge Teddy Bear
Lappy
Medical-Lab-Tech To Be
Siberian Cat

Thursday 16 February 2012

I'm 8teen baby !



CHOMELL !! **Cam x sampai aty maw makan diorang**

Hye you all !! Apa khabar ? **apasal saya prihatin sesangatt tetiba nye?** Well, today I'm 8teen alreadyy !!! Bila difikir fikir knn, xda pa.pa spesel pun pasal 8teen nye.. Just people say it as "Cukup umur" Rite ?
Cukup umur tuk masuk club, cukup umur tuk drink alcohol, cukup umur tuk tgk video x patut and macam.macam lagii lhh.. Bagi saya, jadii cukup umur nye, macam xda pa.pa spesel sangat.. Pasal xda pa.pa pun yang saya boleh buatt.. Drink ? HELL NO ! Tengok 2 video ? Ewwww ! Sangat lhh inda maw.. Nanti kahwin terasa jua 2.. Haha ! Masuk club ? Ermm.. Tengok lhh dulu.. Pasal kita masuk club nye x smestinya p minum knn ? Sometimes people masuk 2 tempat just 2 have fun, lepak-ing dengan kawan.kawan.. Nari.nari cam orang paluyh pasal x da juga orang tengok kamu nari cam paluyh sana 2.. Knn ? 

Ehem ! Back 2 the trail.. Lari landasan sudah cerita nye :D 
Pa.pa pun, saya sangatt happy bila saya sudah jadi 8teen.. So start today saya sudah boleh tukar IC baru.. Maw belawa nye tyme p ambik pix tyme p buat IC baru.. Pakai mikap segala **matciam lhh kaw pandai pakai make-up shahr =.="** Demi nampak chantik dalam IC tu bhh.. Haha ! X lhh.. Saya x knn buat gitu.. Saya maw kc biar sedja my face look natural dalam 2 IC.. PADULI lhh ada some kerosakan d muka saya pada saat dan ketika 2.. Natural bhh, knn ? Ohoho ! N saya happy pasal FnF saya x lupa sama bufday saya.. Terharu nye.. Walaupun saya hanya dapat birthday wish dari dorang, tapii saya tetap happy.. Syukur lhh bhh knn dorang ingatt our birthdate ? X payah ;hh minta lebih lebih bhh.. But if kamu maw kasih saya gift pun bolehh juga.. Saya x menolakk juga.. **Eseeh ! Macam shyt 2 gaya ! Haha !**
Ermm.. Sudah lhh saya huhaa.huhaa nye.. Makin lama makin banyak saya merepek nanti.. :)




Kalau lhh saya dapat kek macam nye, knn best.. 

Tunggu saya terkawin **TER?!!** sama chef **chef?!!** or engineer or yang ada kerjaya yang memberi bakal husband saya 2 gaji yang banyak baru saya dapat nye kek 
**angan.angan lebih dari kenyataan XD**







XOXO --> Shahryna . Rynn Charboxy ♥ U damn much ! Mwahhx ! ;D

♥ ~ ♥

No comments:

Post a Comment

Hye.. Like if y'all sukaa..
Join if y'all sudii..
Comment if y'all rajinn..
:)