A Guardian Angel ;)
Iphone 5
Ipad Mini
Result = 4 Flat
Sony Xperia Miro
White Gold Ring
Vincci High Heels
Curled hair
Huge Teddy Bear
Lappy
Medical-Lab-Tech To Be
Siberian Cat

Friday 10 February 2012

Ahaaaiiiii sang insan yang bernama lelaki

Assalamualaikum. . . . . . .






Today saya maw story pasal saya ambil driving license.. Ermmm.. Ary 2 saya p ceramah dya, pada 8 january bertempatt dii Pusat Latihan Memandu Di Kota Klias.. And saya ambil test last thursday dan saya LULUSS !!! 46/50 !! Ohhmyygasshh !! Happy glax.glax saya ohh.. Even result saya 2 x lhh seberapa hebatt, tapii yang ya.. penting saya luluss.. Ohohoho ! And tadii saya p bengkel motokar dya with a bunch of people that saya x berapa kenal.. Yang saya kenall is si Destin Tan and Gan Shi Shan **kawan sekolah rendah saya tapii x taw dya masih ingat saya or x** 
Saya sampaii sana pada jam 9 gtu.. then, baruu sedja sampaii terus di urat oleh seorang unknown boy.. Muka dya iras.iras muka kazen saya c abang azmil and ada sedikit iras ex saya c Mr Mozoff.. Hoho ! Mati.mati nye dya bawa saya make a conversation.. First 2 saya baru kuar darii restroom then pegi tempat orang ramaii menunggu.. Terus dya tegur saya, eeeyy Moii, duduk bhh cnye.. Saya tengok lhh tempat dya.. Sekalii tempat duduk yang dya show sama saya 2 berdekatan dengan dya.. DEKAT SANGATT !! Terus saya senyum sedja dan say " x pa lhh.. saya berdiri sedja" and dya cakap "alaaaa.. tergamakk kaw buat gitu sama aku" tapii saya senyum sedja dan berkata dalam hati 'memang tergamakk pun'.. malas bhh saya maw becakap sama strangers nye.. Huhu ! terus dya cakap lagii "x pa lhh.. saya tengok kaw dari jauh sedja" then saya x layann.. since that tyme, mati.mati dya bawa saya make a conversation.. ada 1 kali lagii.. saya p padam.padam 2 dinding, tengok cat dya melakat d baju khh x.. terus dya p cakap..


He : padam jan x padam.. napa ? kaw maw pemadam khh ?
Saya : takk
He : liquid
saya : takk
He : Pen ?
Saya : takk
He : Maw taw nama aku ?
Saya : ** berkata dalam hati "ish lelaki nye, xtaw maluu khh ?" ** ehem.. takk
He : kasih taw nama kaw ?
Saya : takk..
He : kasih taw huruf depan kaw ? maksud aku, huruf depan nama kaw..
Saya : Takk
He : langsug x boleh ?
saya : takk
He : kenapa x boleh ?
saya : takk
He : number ?
Saya : takk


Dan akhirnya saya ignore dya dengan melari knn diri p tempat lainn.. Kunuk maw beli minuman.. muahahaha ! jahatt knn saya ? c boy 2 pun x pandai2 faham bhh yang saya uninterested maw berkenalan or make a conversation with him.. sorry 2 say lhh okayy dear.. dya maw cakap saya sombong ? jual mahal ? So just be it.. IDC **I dont care** because those arrogant and not-so-friendly attitude is the 1 that will save me from falling into the hands of the silver crocs/PB.. ohohoho !


Ehemm.. Back 2 traill.. Lepass berlakunya conversation yang saya layann the boy endah x endah 2, teruss dya x berapa disturb saya lagii.. Cumaa yang saya perasan walau di mana jua saya berada dan berdiri, mata dya tetap mengekori saya.. Ahaaii sang lelaki.. Ketara sangatt lhh kaw maw hit on me.. Sorry 2 say okayy  tapii hati nurani saya yang girlie juga rocky nye sudah diperisai berwarna strawberry.. hahahha ! **demi kasih huruf 'i' d belakang ayat 2 bhh** Tak mudah tuk saya fall in ur hand.. Sepanjang bengkel 2, mesti dya berdiri dekatt dengan saya dan menegur saya.. Saya paling.palingg senyum sedja sama dya.. Sedekahh.. Aha ! Then, tyme.tyme kami di kasih tngok demo, saya terjumpa c bro Empty Chocoban a.k.a. c roti coklat kosong.. wakakaka ! mula.mula 2 saya x perasan dya.. saya nampak ada 1 lelakii subuk.subuk saya dari kereta kancil 2 then sanyum.sanyumm.. saya herann dan berkata dalam hati "napa nye orang ? sot khh ?" tapii saya x berapa pedulii.. sekalii tyme dekat sama 2 kereta, ternampak c kusung **nama dya Izzat** punya lhh saya terkesima bin terkejut bin shock dan yang sewaktu dengannya lhh.. teruss saya berasa maha jeless pasal dya sudah dapat 2 lisin Luluyh.. Saya baru maw dapat.. Maknanya lama lagii lhh saya dapat 2 lisin Paluyh 2.. Dalam 1/2 bulann lebihh.. Ohhmyygaadddd !!! Lyke sooo llllaaaaaammmmaaaa !?!!!??!!!! Padahal x sabar sudah maw ada lisin nye.. Tapii patient shahr.. Nanti x pasal.pasal gara.gara x sabarr saya fail 2 test.. X khh matai bin naya ?? Ohh yeah, lepas saya tunjukk si bro Empty dengan muka terkesimaa saya 2, saya perasan the boy yang maw hit on me tapii x dilayan olehh saya 2 balik.balik tengok saya and empty silih berganti.. apa ke hal bin jadahnya dya buat gtu 2 ? jan sedja dya ingat c empty 2 boyfie saya sudahh lhh.. ohoho ! After the bengkel end, secara tiba.tiba saya bercerita dengan begitu lancar dengan c Destin dan Gan Shi San.. Siapp tukar.tukar number lagii.. Ooppsss ! Jangan salahh fahamm.. C Destin minta number saya pasal dya maw kami bertiga **bersama si Gan Shi San** p test dan latihan driving bersama.sama.. so saya setuju lhh pasal saya pun xda kawan.. C Empty pula tadii last sudah dya latihan.. tinggal ambik test lagii.. huhuhu ! sabar sabar.. :)) Ehem ! Terlarii trail sudah.. Sambung.sambung.. Dan yang saya paling terkejutt is, c Destin masihh ingatt nama saya ! Padahal selama kamii di St Paul cam kami jarang sangat kerkomunikasi.. Sekalii tiba.tiba tadii dya call name saya dan dya tanya saya kerja khh x.. dan begitu lhh bermulanya sesi berkomunikasii kamii.. Di skul x bercakap.. di tempat ambikk lesenn baru bercakapp.. Haha ! Bhh.. Okayy.. Sampaii di sini sedja lhh huhaa.huhaa saya berkenaan perkara yang berlaku tadii petangg.. :)) Btw, saya maw kenal knn seseorang.. Kepada yang sudah kenall dya,baguss.. X payah saya maw potpetpotpet much pasal dya.. Aha ! And pada yang x kenall, say hye.. :P








Nye haaaa.. Si Ruti Kosong Berinti Coklat.. Teruss rasa laparr pula.. Ooppsss ! huhuhu.. Btw bro, sorry curi pix bro.. Miahahaha ! ^^V










No comments:

Post a Comment

Hye.. Like if y'all sukaa..
Join if y'all sudii..
Comment if y'all rajinn..
:)