A Guardian Angel ;)
Iphone 5
Ipad Mini
Result = 4 Flat
Sony Xperia Miro
White Gold Ring
Vincci High Heels
Curled hair
Huge Teddy Bear
Lappy
Medical-Lab-Tech To Be
Siberian Cat

Wednesday 8 February 2012

Ohhmyygashh !!!

Assalamualaikum. . . . . . .

Ehem.. Ehem.. Testing.. 1 2 3.. Ehem.. AAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH !!!!! Bbbbbbbbbbbbboooooooooooooooooooooosssssssssssssssssssssssssssaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn !!!!!!!!!!!! Uhuk uhuk.. naaa.. sampai tebatuk saya beteriak di blog nye *kunun* haha !

Btw, hari nye saya happy sangat.sangat.sangat ! baru hari nye saya ternampak pixca 2 gegul yang dya agung.agung knn selama nye.. ingat chantik lhh sangat.. rupanya gadis besa.besa sedja.. aduhaii.. bukan saya maw mengutuk khh apa... jan kamu salah faham okayy ? saya cuma terkesima sedja.. 2 girl bila br-make-up punya chantik !! kalah saya ohh *yang x pandai pakai make-up nye* sekali saya nampak dya punya original face.. mak aiii.. menyesal saya puji dya tahap dewa.. betul cakap bestie saya, chantik lagi saya dari dya *perasan maw mampus* muahaha ! time saya nampak cover photo dya d timeline *FB* dya 2.. pixcha berdua.dua.an jokk ! mantapp lhh kamu jokk ! hebatt ! *hebatt dan mantapp lhh sngat. ddaaa* aduhaii tadi tyme saya tengok dya cover photo 2.. L.O.L *laugh out loud* saya ohh ! matciam orang sumthing sedja.. miahaha ! jeless much ? saya jeless ?! excuse zi muahh saya maw jeless sama diorang yang both moron 2.. 1 moron sebab x pndai menghargai, 1 moron sebab masih trima c Mozoff even she sudah taw perangai PB *playboy* dya 2.. aduhaii.. playboy lhh sangat.. kena kasih main sekali oleh ex madu saya 2 trus sedih maw mampus.. but whatever lhh.. dya happy knn.. whatever larh dork + moron ! happy lhh sangat sekarang nye.. nanti karma menjelma di depan dya.. jangan nangis cari saya okayy ? cari.cari saya minta ampun segala 2.. ingat itu okayy ? lagipun, saya sudah bahagia dengan hidup saya sekarang walaupun saya single.. yihaa !! 
Ohh yeah, the 2nd reason saya happy is, DYA SUDAH TUKAR E-MAIL FB DYA !! Mak aii.. happy berabisan ohh saya nye ary.. haha ! tersangat lhh suka bhh saya bila dya sudah tukar 2 email.. syukur ! pandai juga dya buat email n tukar 2 email fb dya 2 aarr.. i wonder, mesti gf baru dya 2 yg tolong.. ya lhh.. dulu, fb, myspace, email dan segala.gala berkaitan dengan internet nye saya yang buat knn untuk dya.. dya hnya tahu syok.syok guna 2 benda sedja.. dayus knn ? sandi.. ehh ! whatever lhh ! sukasuki kaw maw buat pa dengan hidup kaw.. yang saya taw, saya x maw kaw datang cari saya lagii.. that's all !







XOXO --> Shahryna . Rynn Charboxy ♥ U damn much ! Mwahhx ! ;D

♥ V ♥

No comments:

Post a Comment

Hye.. Like if y'all sukaa..
Join if y'all sudii..
Comment if y'all rajinn..
:)