A Guardian Angel ;)
Iphone 5
Ipad Mini
Result = 4 Flat
Sony Xperia Miro
White Gold Ring
Vincci High Heels
Curled hair
Huge Teddy Bear
Lappy
Medical-Lab-Tech To Be
Siberian Cat

Saturday 3 March 2012

Sketsa hari itu








Hey, lama sangatt sudah x blogging knn ? Huhu ! Todayy saya maw blogging pasal sketsa hari tu tyme couzy.couzy saya bawa saya p main pool d CP tingkat 8.. Well, to tell you the truth, saya newbie dalam game nye.. Nye kali kedua couzy saya bawa saya p main pool dan saya langsung x pandaii main pool.. LANGSUNG okayy.. Hee ! So, kami p 8th floor lhh, p sana, book meja **maw book or x saya x taw pasal semua process d buatt oleh couzy saya ==" ** 
Dan kami p meja paling ujung.. Ada dua orang lelaki B-Boy **couzy saya lhh yang cakap dya 2 B-Boy, saya kasih ya sedja** hye.hye then nguratt saya.. Saya senyum x ikhlas sedja lhh.. huhu ! and x lama kemudian kami start main lhh.. and saya lhh paling ngok.ngek style main dya antara mereka kerana saya nye maklum lhh, newbie.. Hoho ! And saya masih ingat lagii, couzy saya c Boboy tanya saya .......

Boboy : Kaw maw men bola pa ?
Saya : Bola ?? **dengan muka blurr**
Boboy : ya, bola.. kecik khh besar ?
Saya : ha ??!! **dengan muka maha blurr** kenapa dengan bola 2 ? sama sedja size dya saya tengok **setelah mem-focus dan men-zoom mata saya memerhati knn size.size bola 2..**

Terus para couzy saya ketawa berabis nye.. Anduu bhh.. Kuyakk nya saya..  Huhuhu ! Terus dorang ajar lhh saya cara2 saya mainn.. Dan kamu ingatt knn yang saya mention our pool table di ujung sekali.. dan to be honest, meja kami lhh juga yang paling bising.. Sepa yang buat bising ?? saya lhh.. sepa lagii.. Hahaha ! Pasal, tyme kami mainn 2, asal sedja saya maw hit on the ball, mesti saya bising duluan.. Bola 2 masuk x masuk mesti saya bising.. Kalau inda masukk, saya cakap saya inda sayang para couzy saya.. Then if masuk, saya akan keriangan macam orang yang dapat kasih masuk kelapan-lapan bola sekali gus.. Ciann.. Hahhaa ! Tapii, yang paling penting.. I Have a very good tyme hang-out with them.. :D 
Can't wait to hang-out with them again.. Pasal saya sukaa sangatt hang-out sama my favourite people..

That's all :)



No comments:

Post a Comment

Hye.. Like if y'all sukaa..
Join if y'all sudii..
Comment if y'all rajinn..
:)