A Guardian Angel ;)
Iphone 5
Ipad Mini
Result = 4 Flat
Sony Xperia Miro
White Gold Ring
Vincci High Heels
Curled hair
Huge Teddy Bear
Lappy
Medical-Lab-Tech To Be
Siberian Cat

Thursday 20 June 2013

To my dearest fellow classmates BC1T4


Behold ! My ex classmates at Labuan Matriculation College a.k.a. KML, BC1T4. Well I never forget the name of my group, rite ? The guy as the center of attention, wearing white shirt, sitting, is our beloved and sporting mentor, our biology lecturer at semester 1. A funny and hardworking lecturer and truly sporting. Haha. Well, saya sedja one and only yang quit dari matrix sebab dapat SPA. Sedih tu semestinya teramat ! Saya quit pun cepat sangat sebab tengah rushing for everything. Preparation tuk p kuching then mau konvoi ambil mummy saya lagii. Macam2 lah. Sedih sangat bila kasih tinggal dorang sebab walaupun sekejap sedja sya sama dorang tp macam2 memory sudah kami buat. Semua classmates saya 1kepala and sporting. Lucu bila teringat macam2 benda yang kami pernah buat sepanjang kelas. Paling saya ingat, 4 orang lelaki tu yang selalu bersama, Watson, Ian, Farid and Pakong. Pakong sma c Farid nye kadang2 mcm x blh terpisah. Stick to each other gittew. Perangai sot2 dorang pun hampir sma jg 2. Haha. Then dorang c liza, sai, jiya, kriss. Mcm2 bnda gila dorang pernah buat and yang lain pun sma. Then muet team member sya c ain, liza J, sma c naniey bh kalau sya x silapp (candidate A,B,C,D), saya paling ingat lah nye ayat "butterfly in my stomach ? bukan setakat butterfly. macam2 insect sudah ada dalam stomach nye" bila nervous mau p test MUET> Haha ! Bila sya igt blk, ketawa sorang2 sedja nye. Haha. I seriously missed all of them. Menyesal kluar tu ada juga sebab x dapat berjuang sma dorang hingga ke penamat . saya quit awal. Saya x dapat berjuang sma2 dorang dalam kelas tu sampai habis matrix so saya minta maaf sma kamu smua.

And sya tak pernah cakap nye sama kamurang. Saya mau minta maaf sama kamu atas setiap kekasaran, kesalahan saya dan kata-kata saya yang boleh buat kamu sakit hati. Sorry sangat2 (macam hari raya pula sya minta maaf bgni) Haha.

Anyway, saya harap, nanti bila kita smua sudah beranjak lebih dewasa, sudah kerja dan masing2 sudah ada gaji, hope kita blh buat reunion and jumpa each other. Tengok perubahan masing-masing. Yang sudah kahwin, ada anak tu sila bawa p reunion tu k. Tidak dilupa juga pada mereka yang sudah bertunang atau yang sudah bergerek pada masa itu, sila lah bwa suami, anak, tunang dan gerek masing2 dan kenalkan pada we all. Ahaha.

Well, maybe some of you dah tak ingat siapa saya tapi takpa, saya sentiasa ingat you all and I will always miss you guys :') 

Dedicated to my fellow ex-classmates of BC1T4 



















4 comments:

  1. hehe nice :)
    gud luck .. fighting !! hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you. Good luck to you too. Fight7 Jiayou :D

      Delete
  2. Heheh.. Tengkiuuu Shar.. I will put u in my heart Until the end of the day.. :)..so nice..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Your welcome jiya. No biggie bh tu :D Thanks a lot jiyaa. You'll always be in my heart :D

      Delete

Hye.. Like if y'all sukaa..
Join if y'all sudii..
Comment if y'all rajinn..
:)