A Guardian Angel ;)
Iphone 5
Ipad Mini
Result = 4 Flat
Sony Xperia Miro
White Gold Ring
Vincci High Heels
Curled hair
Huge Teddy Bear
Lappy
Medical-Lab-Tech To Be
Siberian Cat

Tuesday 25 June 2013

Meet up, hangout, reunion, loviess

Kiri kunun model kereta. Kanan model Line. Haha

Jyeahh ! Tadi jumpa mereka2 loviess2 saya (Ayas, Ferris, Yen) yang selalu hangout sama saya tyme d matrix. Study bersama, lepak d cafe A, B bersama. Outing bersama. F outing 2, mesti sy sm c ayas duluan p sna UK tunggu c yen, fer n brenda blk dr church. Okay serious saya rindu itu smua. SANGAT ! :'( Masa pn xkan berputar kembali untuk main balik smua kenangan 2. Pastu kalau saya bosan tahap gaban mula lh 2 menyamakk d bilik c Yen. Hahaha. 

Tadi kami jumpa balik setelah lama x jmpa. Mula2 rasa cm okay sedja nye knun. Jumpa sedja bh. Time ticking and when the time for us to meet up getting closer, makin berdegup kechang jantung nye gia ! My heart skips a beat, seriously ! Sekali jumpa tadi mcm janggal2 saya rasa honestly, sebab saya xtaw mau cakap apa sma dorg. Last2 lakak2 katawa sana MOK cm 2 cafe hak milik kami kayy. Biarr lh. Haha. Cer punya cer sampai jam 10 bh sudah. Haha. Mula2 bila x jumpa rasa cm besa sedja, sekali bila sdh jumpa cerita2 ketawa2 seriously saya sedar saya rindu bangett sama dorg ! Sangat ! Sdh lh jarang contact, xda cer apa2 lagi bh. Saya terapat balik sama dorg nye since sya balik Beaufort sak 2 pun sbb sllu bsms bincang bila mau jumpa. Hee. Sekarang masing2 sudah bawa haluan, p belajar sanasini, saya sudah kena sana ujung borneo (Kuching), c yen d tgh borneo (KK), c fer dya ckp dy lupa tmpt stdy dya d mna (apalah. haha) n ayas d ujung semenanjung (ipoh, perak, InsyaAllah). four of us planning ambil medic course pdhl dulu mati2 I nak ambil education course. Takut kenok. Haha. Takpa, rezki masing2 kan ;)

Pa2 pun saya wish sangat pasnye akan jumpa dorg lagi. Tak kesah bila, belum kerja kh sudah kerja kh tgh practical kh asal reunite lagi. Hee ;)

Never forget each other and keep on contacting each other no matter when even though we're just text each other to ask some silly question. <3

 

No comments:

Post a Comment

Hye.. Like if y'all sukaa..
Join if y'all sudii..
Comment if y'all rajinn..
:)