A Guardian Angel ;)
Iphone 5
Ipad Mini
Result = 4 Flat
Sony Xperia Miro
White Gold Ring
Vincci High Heels
Curled hair
Huge Teddy Bear
Lappy
Medical-Lab-Tech To Be
Siberian Cat

Thursday 20 June 2013

Story of friendship

Another day, another journey, another adventure and another story written. Apa2 sedja lah . malas sudah mau sepiking ini. haha. well. saya mau kasih cerita pasal Mr Capital K ini. X ingat lah saya ada cerita sudah kh pasal dya blum. tp x kesah lh. ^^

Mr Capital K. Maaf yeah. Saya xmau kasih tau fullname dya nnti ada orang yang kenal dya malu lah sia. Haha. Anyway, begni ceritanya persahabatan kami. Well, it's a story 'bout how our friendship started dan bukannya pasal chenta2 okayy. Soo, begini. Kami hanya kenal dari Instagram and Facebook. Both of us nye seriously xpernah pun bertegur kh apa d social website 2. Kami hanya spam each other sedja. Haha. So 1 day, tetiba dya buat status d FB, I'm here (at KSKB, Kuching) Makk aii punya tekejut saya. To be honest, lbh 3x saya baca location c Mr Capital K tu. Manataw saya salah baca kans, sbab dya itu trainee d KKA and pada masa, ketika dan saat itu all the trainee of KKA suppose to be back to their hometown for practical. Huhu. So I commented on his status, "Oh really ?" Lalu 2-3 minit begitu, dya add wechat sya thru ID sy d Insta lalu berchat lh kamiurang. Malu2 nah gia sia ini mau chat sma dy.  Mna sia kenal kn tp buat2 cool and chillax kunun beeee. Tny itu ini macam sudah lama kenal kunun. Haha. Dya p KSKB @ kolej sya tu sbab ada latihan sukan, dia wakil sarawak dalam sukan volleyball. Lalu begitu lah bermulanya persahabatan kami. Then habis chatting kami sambung texting. Ngee~
2-3 days gitu, saya ada p gym, mw p jugging sma kawan sya. Ngam2 limpas sna volleyball court, ada sya nmpak dya, tp sya x pasti actly itu dya or x sbab tau lh. Xpernah jumpa secara live kan. apa tidaks. hahaha. trs pas sya balik bilik, dya sms sya "org tagap" ahaha sbb sya p men angkat berat kunuk d gym itu =.='' Lalu dya gtaw knun bila dya nmpak saya baru dya men bagus2 knun. Haha. Funny :P

Then pda masa 1st tyme sya p jumpa dya sbb mau kasih ubat kn, tyme tu hnya Tuhan sedja tw betapa nervous nya sya ! Bukan apa tapi saya takut saya salah orang ! Tapi skali tgk ada sorang lelaki dgan kaki yg terseliuh trun dari hostel (dya duduk asrama Busang and mine is asrama Barion which is berdepan sedja. Haha) Lalu sya dengan penuh yakin that guy is c Mr K (sbb dya gtw sya kaki dya terseliuh pas latihan. ahaha) lalu kami berjumpa and bercerita macam2. We talk like we've known each other since kindergarden. Honestly, sya selesa berkawan sama dya and sya pun xtaw kenapa cm tu. Ada certain lelaki bila jumpa sya akan nervour tahap gaban tp bila jumpa dya, nervous 2 mc ada tp at the same time saya comfortable dgn dya :D

So macam2 lagi lah perkara yang lucu happen between us. Sometimes we share stories that happen to us, macam a very close friend nye :D Tp syukur lah sbab itu maknanya dya pun selesa juga berkawan sma saya. And till this day, almost every day we texted each other. X texting, mesti chatting. haha. And he always be there for me bila saya perlu somebody, contoh masa saya ketakutan, or kesedihan or mau share something, dya pasti ada :') Seriously saya terharu sama dya. Honestly, he's a sweet friend :D



No comments:

Post a Comment

Hye.. Like if y'all sukaa..
Join if y'all sudii..
Comment if y'all rajinn..
:)