A Guardian Angel ;)
Iphone 5
Ipad Mini
Result = 4 Flat
Sony Xperia Miro
White Gold Ring
Vincci High Heels
Curled hair
Huge Teddy Bear
Lappy
Medical-Lab-Tech To Be
Siberian Cat

Friday 27 January 2012

Tears fall apart..

Assalamualaikum. . . . . . .

Hye you all.. Y'all apa khabar ? Lama sudah saya inda postingposting.. Knn3 ? Sampai saya lupa sudah type of word yang saya selalu pakai.. Ngee ~ Anyway, hari nye saya maw CURHAT  sama blog saya nye.. Tadi saya terdengar lagu ~Bukan Diriku~ by Samsons.. Pada masa yang sama saya ternampak fb ex saya, c Mr. Mozoff.. Secara tibatiba, jantung saya rasa seperti disentap kemudian airmata saya jatuh dari kelopak mata dan dengan tanpa rasa bersalah mengalirkan dirinya di pipi saya.. Terus saya nangis teresak-esak dan hampir teriak tapi saya tahan coz sekarang malam sudah knn.. X bagus triak.triak nye.. Nanti kena tuduh kerasukan pula.. =.=" Saya sangka knn saya x knn nangis lagi tapi saya salah.. Airmata saya masih lagi akan mengalir bila ada kaitan dengan dya.. Segala tembok yang saya bina d sekeliling hati saya patah seribu dan runtuh hancur menjadi debu.. Setelah saya bersusah payah membina tembok itu, tiba.tiba tembok itu runtuh menjadi debu dengan sekelip mata shaja.. X smpai 7 minit punn.. Tapi tidakk apa, akann saya bina lagii tembok itu dan kali ini tembok yang lebih kuat dan tidak mudah untuk diruntuh knn.. Sekiranya tembok kedua ini runtuhlagii, akan saya bina lagi tembok baru.. Again and again and again.. Sehingga lhh tembok yang saya bina 2 tidakk pandai runtuh lagii.. Sampaii bilaa.bilaa..
Hati saya tidak kuat, tidak kukuh, tidak teguh.. Even batu yang keras pun boleh hancur, apatah lagi sekeping hati saya yang sangat lhh lembut dan mudah untuk diranap knn nye ? Saya hnya lhh seorang manusia biasa yang sentiasa lemahh.. X ada kuasa tuk menghalang segala duka, dugaan, cabaran, ujian dan yang sama waktuu dengannya.. Saya x taw apalagi yang perlu saya buat.. Apa caranya tuk buat saya kuat.. Tidakk ! Saya ingin menjadii lebih kuat ! Tetapi saya tidakk tahu apa caranya.. Sesungguhnya dya lhh satu.satu nya lelaki yang banyak meranap knn hati saya.. Dari kami masih couple sampai lhh kami break (iaitu sekarang).. Menyesal kenal dya ? Tidakk sama sekalii.. Kerana tnpa dya, saya x knn dpat belajar apa itu erti sakit , seksa, menderita serta menangis teresak-esak gara.gara seorang insan yang bernama lelaki.. Selama nye saya hnya dengar kawan saya curhat sama saya.. Now saya sendiri rasa..  :l
Saya ingin meminta tolong tetapi saya segan.. Saya ingin meluah knn isi hati saya nye tapi saya malu.. Saya sudah x maw membeban knn orang lain.. Dan saya tahu, orang akan cakap "That's what friends and family are for.. For you to tell them 'bout you misery and help you came out of it.." Maka saya akan jawab "Yes, it's true that's friends and family are for.. But you do know that they are also a normal human being, that had their own problems, busy on their on work and have a lot thing to settle.."
Sebab itu saya rasa bersalah maw gtaw apa.apa sama kawankawan atau kazen saya.. Saya inda maw susah knn dorang lg.. Jadi blog nye lhh satu.satu nya tmpat yang memboleh knn saya mncurah knn segala isi.hati saya.. Memang betul kawan.kawan saya boleh baca blog dan post saya nye tapi at least dorang x perlu dengar saya nangis, x perlu tngok saya cm orang glax cnye t'siksa.. Knn3 ? Dorang hnya perlu baca shaja dan x perlu buat apa.apa.. Dorang baca pun bagi saya kira syukur yang teramat sudah kerana mereka sudi tuk melawat blog saya nye.. :')


Bhh.. Itu sedja lhh knn.. Makin saya menaip, makin pnjang lhh nye post.. Dan makin bnyak lhh airmata saya yang keluar nye.. (Texting and posting sambil dengar lagu Bukan Diriku di blog c Wawa disertai dengan tangisan lara ='D )









XOXO --> Shahryna . Rynn Charboxy ♥ U damn much ! Mwahhx ! ;D

♥ . ♥

No comments:

Post a Comment

Hye.. Like if y'all sukaa..
Join if y'all sudii..
Comment if y'all rajinn..
:)