A Guardian Angel ;)
Iphone 5
Ipad Mini
Result = 4 Flat
Sony Xperia Miro
White Gold Ring
Vincci High Heels
Curled hair
Huge Teddy Bear
Lappy
Medical-Lab-Tech To Be
Siberian Cat

Monday 30 January 2012

Salah faham kaw nye dear

Ramai orang salah faham sama post.post saya yang ada kaitan sama c Mr. Mozoff 2.. Dorang cakap saya masih sayang sama dya.. Eessshhhh.. Malas saya bila kena fikir begini nye.. Actly, to tell you the truth, saya x sayang sudah sama dya.. Saya masih nangis bila ada hal berkaitan sama dya pasal saya kecewa dengan SETIAP perbuatan dya sama saya.. SETIAP perubahan yang berlaku dalam diri dya.. SETIAP janji yang dya mungkiri samma saya.. SETIAP memorii silamm, pahit manis, yang dya tinggalkan sama saya.. Dan yang lebih membuat knn saya kecewa teramat sangat sama dya ialah kerana dya menikam belakang saya di kala saya sangat perlu knn seseorangg dalam hidup saya.. Kamu taw camna seksa nya 2 perasaan tika itu ? Yes, kamu taw tapi percaya cakap saya, kamu x akan pernah faham kerana kamu x pernah merasakannya.. Knn ? Saya sudah cuba sedaya upaya saya untuk mengambil memori bahgia sahaja bersama dya.. Tapi saya gagal.. Setiap memori bahagia pasti diiringi dengan memori menyakit knn hatii.. Kamu ingat senang khh maw kasih lupa 2 semua ?! TIDAKK ! Tidakk sama sekalii ! Mulut senang berkata tapi hati ? Hati susah untuk melupa knn semua itu.. Apalagi otakk.. Selagi kamu x menghidapp penyakit amnesia.. Selagi 2 kamu x akan lupa setiap perkara yang pernah berlaku dalam hidup kamu.. Kalau kamu lupa pun, itu hanya sekejapp.. Nanti.nanti kamu akan ingat kembali 2.. So, saya harap kamu tidak salah faham okayy.. Saya x akan pernah berdoa pada Allah S.W.T. yang dya akan kembalii pada saya.. Saya cuma akan berdoa yang dya akan sedar akan kesilapan dya.. Dan banyak juga orang yang x sangka bahawa gegurl happy-go-lucky yang selalu happy sedja nye pernah melalui something yang sadiss dalam hidup dya.. Well, kalau kamu baca nye blog, kamu taw lhh 2.. :')
Macam orang selalu cakap, smile is the best mask that can hide every misery in your heart.. Until people all 'round you can't even notice the sadness that hides in your heart :')


Bhh.. Itu sedja.. Bye !














XOXO --> Shahryna . Rynn Charboxy ♥ U damn much ! Mwahhx ! ;D

♥ . ♥

No comments:

Post a Comment

Hye.. Like if y'all sukaa..
Join if y'all sudii..
Comment if y'all rajinn..
:)