A Guardian Angel ;)
Iphone 5
Ipad Mini
Result = 4 Flat
Sony Xperia Miro
White Gold Ring
Vincci High Heels
Curled hair
Huge Teddy Bear
Lappy
Medical-Lab-Tech To Be
Siberian Cat

Saturday 14 January 2012

Huarrgghh !

Assalamualaikum . . . . . .

Ohh My Gosh ! Sungguh lama saya tidak blogging ! Busy bhh.. Maw study laws in road coz saya maw ambil lesen bhh.. Hee.. Sekarang saya maw share2 sama kamu2, para kawan dan readers blog saya ini pasal azam saya pada tahun baru nye.. ^^V

1. Saya berazam untuk live my life to the fullest :))

2. Stay on smiling although problems are all the way 'round me so that I can keep on being happy..

3. I wanna be a mature yet childish lil girl.. Kira 50-50 lhh.. Saya x maw jadii matang fullfull a.k.a. fullblast coz orang cakap nnti cepat tua kalau terlampau matang.. Ahaha ! 
4. I wanna forgive everyone that had hurt me or done lots of mistakes to me.. Everyone okayy ! Don't care if it is my enemy, friends and even my own Exs.. :) Okayy.. Memandang knn saya maw jadii mature, so saya buat keputusan untuk memaaf knn semua orang yang pernah buat salah sama saya.. Tanpa mengira siapa ** Sorry kerana saya ulang ayat saya.. Hee ** Malass serta penatt sudah saya maw bencii2, dendam2 sama dorang 2.. Jadi kamu2 yang pernah buat salah sama saya 2, jangan malu jangan segan tuk tegur saya okayy.. X juga saya makan kamu 2, saya bukan cannibal bhh.. Saya sudah maafkan kamu juga bhh.. Xjuga saya triak2 or maki2 kamu, if saya maki pun, maki men2/chomel2 sedja 2.. Haha ! Saya x maw lagii bhh tanggung dosa hnya gara2 saya x maafkan kamu.. Stiap umat seharusnya saling memaafkan bhh knn ? Tnpa mgira agama, umur, bangsa, warna kulit, standard dll.. :D Ini merupakan salah satu usaha dan trial saya tuk menjadi seorang gegurl yang matang.. Knn3 ? Hee

5. Saya brazam tuk menjadi seorang gegurl yang pndai brdikari sndiri, boleh brdiri atas sepasang kaki yang saya miliki nye sndri pabila saya mempunyai masalah.. Tidak maw lagi mngharapknn prtolongan dari sepa2 pun, include besties and family members saya coz saya sudah bnyak mnyusahkan mreka lagii so sya xmaw tmbh lagii beban mereka pd tahun 2012 dan sterusnya.. So mulai saat nye, saya akan belajar tuk berdikari.. ^^V

6. Saya x akan nangis lagii bila ada orang ungkit or cerita2 pasal ex saya yang paling bnyak melukakan serta mghancurkan hati kecil saya nye, c Mr. Mozoff 2.. Saya x maw jadi cengeng gegurl lagii..

7. Saya x maw lagi maki ex saya 2 coz saya x maw buat dosa dan saya x maw tmbah pahala dya.. Drpd saya tmbah dosa saya dan tmbah pahala dya, lebih baikk saya kurang knn dosa saya yang memang bnyak nye dan tmbah pahala saya yang memang kurang nye.. Ahaha !


Ermm.. Itu sedja lhh.. Just wish me luck n doakan kejayaan saya dalam melaksanakan azam2 saya ini.. Doa anda amat lhh dihargai.. :)







XOXO --> Shahryna . Rynn Charboxy ♥ U damn much ! Mwahhx ! ;D

♥ . ♥

No comments:

Post a Comment

Hye.. Like if y'all sukaa..
Join if y'all sudii..
Comment if y'all rajinn..
:)