A Guardian Angel ;)
Iphone 5
Ipad Mini
Result = 4 Flat
Sony Xperia Miro
White Gold Ring
Vincci High Heels
Curled hair
Huge Teddy Bear
Lappy
Medical-Lab-Tech To Be
Siberian Cat

Friday 27 January 2012

Quit !

Assalamualaikum. . . . . . . 

Kamu.kamu.. Saya sedih nye.. And kali nye bukan psal si Mozoff 2 lagii.. Tapii pasal mummy dan baba saya a.k.a. parents saya (mintakpujik bhh tuliss pnjang.pnjang.. kikiki) suruh saya QUIT kerja saya 2.. Why ? Because baru.baru nye saya diserang penyakit saya.. Penyakit apa ? Ada lhh 2.. Hnya special people sedja taw 2 hal.. Aisehh ! Haha ! Saya pening.pening dan x mampu maw bejalan.. Baru 2, tyme.tyme saya sakitt bhh kena bwa p Miri.. Smpai sedja di miri, terus demam.. =.=" Ciannn.. Saya p Miri buat paa ? P hntar sys kesygn saya 2 coz dya kena post a.k.a. kena suruh kerja (mengajar) di sanaa and dya kena di daerah subis (only certain people know this place) so maw x maw saya pksa ikut lhh p sana.. Pastu, keesokan ary nya, my parents made decision dan mereka suruh saya quit my job.. They say dorang takut saya sakitt lagii.. Dorang risau saya nanti tiba.tiba pengsan tyme kerja (aww.. soo sweet.. tapii stahu saya, saya x pernah pengsan bhh.. T'tidur adalah.. ahaha !) Maka, sebagai anak yang inda berani maw melawan, saya setuju sedja.. Kemarin saya and mummy saya p jumpa boss saya.. Tapi malangnya saya tidak disuruh untuk berhenti.. Pasal saya nye orang kepercayaan dya and I'm their fav. worker.. Chewahh ! (perasan japp) Inda bhh.. Actly, boss saya 2 inda cukup pekerja so dya tia suruh saya quit.. Tapi dya juga tidak suruh saya datang p kerja.. Dya hnya suruh sya tolong.tolong dya sedja.. Maksudnya begini, bila dya tidak cukup pekerja, maka dya akan col saya dan suruh saya kerja if dya need my help.. Dengan itu, my mummy pun trpaksa setuju.. So, macam tu sedja lhh cara saya kerja.. Hnya datang apabila diperlu knn.. Macam itu powerpuff girls.. Ahaha !
Bhh.. Tu sedja lhh.. Perut saya rapping sudah nye (lapar !!) jadi saya stop blogging dan start to cook Maggi.. Yipee !






XOXO --> Shahryna . Rynn Charboxy ♥ U damn much ! Mwahhx ! ;D

♥ o ♥

No comments:

Post a Comment

Hye.. Like if y'all sukaa..
Join if y'all sudii..
Comment if y'all rajinn..
:)