A Guardian Angel ;)
Iphone 5
Ipad Mini
Result = 4 Flat
Sony Xperia Miro
White Gold Ring
Vincci High Heels
Curled hair
Huge Teddy Bear
Lappy
Medical-Lab-Tech To Be
Siberian Cat

Saturday 28 January 2012

Assalamualaikum. . . . . . .

Hey you alls.. Kemarin kazen saya c Hanz kasih cerita saya kisah dya kemarin.. Amat lhh sedih dan sadiss ! T'gamak 2 orang buat dya gtu.. Shyt ! Saya sedih nye pasal dya kena rasa kesakitan yang begitu perit.. Kawan saya c Has pun sama juga kena tikam belakang.. Actly, kazen saya 2 bukan kena tikam belakang oleh gf dya tpi.. Esshh ! Panjang bhh cerita dya nye, sya ckap pun maybe kamu.kamu inda fham.. Yang kawan saya c Hasz 2 kena tikam belakang, cam saya.. And both of us already closed our hearts.. And we still haven't find the right guy that can hold the keys to our heart.. Chewah ! haha.. Padahal dulu tyme saya heart-broken 2, saya berhasrat dan berdoa pada Allah S.W.T. agar tidak ada orang lain lagi yang rasa kesakitan yang pernah saya rasa terutama FnF (friends and family) saya.. Tapi nmpaknya hasrat saya 2 x tercapai.. Sungguh sedih.. Mungkin nye dugaan untuk kami semua.. Sabar sedja lhh.. 2 sedja yang saya mampu kata knn pada mereka.. Selain daripada menjadi tempat tuk mereka CURHAT sama saya.. Nampaknya, kami semakin disayangi oleh Allah.. Why ? Kerana orang cakap, orang yang menghadapi banyak dugaan adalah orang yang Allah paling sayang.. :))
So be patient and open your eyes.. You will realize something amazing.. Hey, you will never walk alone.. Remember that.. ;)
That's all..







XOXO --> Shahryna . Rynn Charboxy ♥ U damn much ! Mwahhx ! ;D

♥ u ♥

No comments:

Post a Comment

Hye.. Like if y'all sukaa..
Join if y'all sudii..
Comment if y'all rajinn..
:)