A Guardian Angel ;)
Iphone 5
Ipad Mini
Result = 4 Flat
Sony Xperia Miro
White Gold Ring
Vincci High Heels
Curled hair
Huge Teddy Bear
Lappy
Medical-Lab-Tech To Be
Siberian Cat

Sunday 16 December 2012

4th and the last day at Marina Cove Resort

Hey there. Sambung blogging lagi :) Well, it's about my last day at the jamboree. Hari tu, we had a blast ! Really. A blast ! Every peserta yang ikut jambori 2 cm family sudah. Bergambar sama smua org, even hakikatnya, we don't really know each other. Haha. Just taking pictures, sebagai kenangan lah kan. My teammates and I pun take a lot of pictures together. And one thing yang paling penting, I'm gonna miss my admirer. Hahaha. And I know who that guy is. Tp buat der saja. Buat2 x taw yang dia interested. Saya taw dya interested/minat pun, from my friend. She perhatikan gaya dan cara that guy layan me, a bit different than the other. Hee. Well, it's unbelievable though. Tiba-tiba pegi sana, ada orang minat *bangga lah sekejap* hahaha. Anyway, after closing ceremony ended, I once again had a blast with my friends from my college, KML. Sangat2 banyak benda kami buat, and we had fun together. :) And really, saya bersyukur sebab mereka terima saya dalam family PRD dorg sebab my friend, TLX and I, bukan orang yang mempunyai jawatan tetapi terpilih tuk p 2 jambori. Special thanks to Umi Kamsiah N our Mr. President, Syukri sebab pertimbangkan kami tuk di bawa ke Perak :') Then kami pun berjalan ke KL, ikut bas dari KMNS. Dorang bawa kami jalan2 d Tanjung Karang *makan* and then p Setia City Mall. So, kami sampai KLIA at almost 11 pm. Awesome kans. X pernah saya p airport se'awal' itu. Haha. And tyme d airport, macam2 kami buat, round 1 KLIA 2. Sampai me and my friends *yang x tidur pada malam itu* hafal sudah apa benda yang ada dalam KLIA 2. hahaha. and to be honest, saya x tidur selama 15jam. Since 14 Nov, jam 6 petang until 15 Nov, 9 am. Hebat kan ???? Haha. 1st tyme lh saya x tidur. And IDK why saya masih lagi dalam 'hyperactive mode' padahal the day before, kami tidur lewat. Jam 1:30am baru kami smua tidur gara2 maw packing. Huhu. Tapi x pa, pecah jua record. Hee. ^^V. So, that's that. Enjoy the pictures I shown below :)








No comments:

Post a Comment

Hye.. Like if y'all sukaa..
Join if y'all sudii..
Comment if y'all rajinn..
:)