A Guardian Angel ;)
Iphone 5
Ipad Mini
Result = 4 Flat
Sony Xperia Miro
White Gold Ring
Vincci High Heels
Curled hair
Huge Teddy Bear
Lappy
Medical-Lab-Tech To Be
Siberian Cat

Monday 14 October 2013

Mr Capital S

Well this is a guy that I've once tell you all once. Ermm. Honestly, saya x pernah suka sama dya. Not even once. Minat pun xda. Tapi dulu saya rasa x puas aty sama dya sebab dya shows that dya suka saya, layan saya macam girlfie dya but dya dont even show effort. Besides, saya pun coldly treated him, ignore him, and what for sure, i keep on avoiding him. Macam2 alasan saya kasih sama dya kalau dya bawa saya jalan and kalau terjumpa dya d sana kedai luar, for sure saya akan mengelak daripada jalan sama dya. Cepat2 2 kunun jalan balik sama dya. TBH, saya sendiri pun xtw kenapa saya act so. Maybe sebab masa saya kenal dya tu, saya baru broke up sama ex boyfie saya maka tyme 2 saya masih in recovery process. So in order to not have a heart broken again, maka saya prefer to avoid any guys, i literally mean ANY guys that try to approach me. Tapi yang saya shock sama dya nye, dya keep on chasing me until my second semester. Keep on contacting me *walaupun dulu jarang dya sms saya* up until now, so kira ada dekat 7bulan sudah since saya 1st kenal dya n since dya start chase saya. So don't you think it's already a long time for him to chase me. TBH saya ingatkan lah start saya masuk sem 2 and dya masuk sem 3 nye, he will find another girl to be chase. Kan junior baru akan masuk sana, for sure akan ada girls yang chantik2 and chomel2 dari saya. Tapi I was wrong. He don't give up on me. Lalu hari tu, 7th October, kami confess f2f about apa yang terbuku dalam hati. Huhu. Saya tanya dya why he keep on chasing me after I'm being mean to you, ignoring you, keep on avoiding you. And he told me that he wants to keep on trying to get me. He don't wanna give up that early. Dya akan terus kejar sampai 1 masa if dya rasa sudah terlalu lama dya kejar saya dan saya tetap juga cold sma dya, maka dya akan quit dan back to his normal life. But, after cuti raya 2 kan, ntah kenapa naluri hati saya told me to open up my heart a bit for him. So I try lah. That is why saya mula layan2 dya sudah, mula start rapat2 sama dya, kenal2 dya. And it's turns out okay, and he's a kind guy, no doubt. So, mulai sekarang saya akan buka hati saya bit by bit untuk dya sebab dya pun sudah mula tunjuk effort to get me. Well, FYI, both our family members dah tau sal each other. Family dya taw sal saya dan family saya sudah tau sal dya. Haha. Lucu kans. Belum ada apa2 relationship, baru TTM sudah kasih kenal sama family.So, I hope dya okay lh. X macam ex2 saya yang lain :)

No comments:

Post a Comment

Hye.. Like if y'all sukaa..
Join if y'all sudii..
Comment if y'all rajinn..
:)